سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir

فیلم سینمایی «مرهم» از چهارشنبه به شبکه نمایش خانگی می‌آید

 


فیلم سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داودنژاد از روز چهارشنبه(12 بهمن‌ماه) در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

طناز طباطبايی، رضا داوودنژاد، احترام حبيبيان، كبری حسن‌زاده، سجاد سپهری، شيرين صفری، محرم موتمدی و سياوش آقامحمدی در «مرهم» ايفای نقش كرده‌اند.

«مرهم» داستان مريم است که به‌ تدريج گرفتار اعتياد می شود. او در خانه‌اي شلوغ زندگي می كند. پدري سخت گير دارد. چشم‌ها مراقب اوست. تنها مادربزرگ است كه ماجرا را در می يابد و نگران آينده اوست. مريم چاره‌ای جز فرار از خانه پيدا نمی كند. مادربزرگ اما امكان تماس با او را حفظ كرده است. مريم هر روز بيشتر در دنياي ناامن بيرون از خانه درگير می شود و مادربزرگ براي كمک و نجات او به آب و آتش ميزند.

«مرهم» كه نمايش آن جشنواره‌ فيلم فجر سال گذشته با استقبال خوب مردم، منتقدان و سينماگران مواجه شد، حضور موفقی در جشنواره های بین المللی داشته است. این فیلم در مركز فرهنگي «ژنسيكل» شيكاگو موفق به دريافت جايزه‌ بهترين فيلم از نگاه تماشاگران شد و كبری حسن‌زاده اصفهانی بازيگر آن نيز در جشنواره «دوبی» به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شناخته شد.

«مرهم» از روز چهار‌شنبه(دوازدهم بهمن ماه) از سوی شرکت گلرنگ‌ پخش در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

«مرهم» براساس فيلمنامه‌ای از عليرضا داودنژاد و با سرمايه‌‌گذاری مؤسسه رسانه‌های تصويری ساخته شده است.

عوامل فيلم «مرهم» عبارتند از:

نويسنده، تهيه‌كننده و كارگردان: عليرضا داوود‌نژاد، بازيگران: رضا داوود‌نژاد، احترام حبيبيان، طناز طباطبايی، كبری حسن‌زاده، سجاد سپهری، شيرين صفری، محرم موتمدی، سياوش آقا‌محمدی، مهراد مهركيش، علی داوود‌نژاد، فيلمبردار: رضا شيخی، صدابردار: محمدرضا حسينی، طراح صحنه: شيرين شازده‌احمدی، مجري طرح: رضا داوود‌نژاد.

به گزارش سینمانگار، عليرضا داودنژاد پيش‌ از این 16 فيلم بلند سينمايی همچون «خانه عنكبوت»، «نياز»، «خلع سلاح»، «بچه‌های بد»، «هوو»، «هشت پا»، «تيغ‌زن» و... را كارگردانی كرده است.



( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.